T’oferim formació per millorar els teus coneixements i competències, i la teva qualificació professional en diferents àmbits i amb pràctiques formatives en empreses. En finalitzar el curs obtindràs el certificat de professionalitat i/o orientació del nivell.

Administració i gestió:

  • Gestió comptable i gestió administrativa per a auditoria
  • Activitats de gestió administrativa
  • Operacions auxiliars de serveis administratius i generals

Comerç i màrqueting

  • Gestió administrativa i financera del comerç internacional
  • Activitats auxiliars de magatzem

Tecnologies de la informació i la comunicació: Preparació ACTIC per als nivells 1, 2 i 3

Idiomes: anglès

Programa SEFED (aprèn en un entorn d’empresa real): L’aula adopta forma d’oficina on es desenvolupen tasques de gestió comercial, comptabilitat i recursos humans. Possibilitat d’estades a l’estranger.

Cursos actualment disponibles

Curs d’activitats de gestió administrativa

  • Obtenció del certificat de professionalitat
  • 920 hores de formació en un entorn de simulació empresarial
  • Dirigit a persones en situació d’atur
  • Inici del curs: octubre 2019

Més info:
Centre d’Ocupació i Serveis a les empreses
c/ Freancesc Layret, 15. Pol. Ind. El Pla
Molins de Rei – Tel 93 668 48 12
a/e ocupacio@molinsderei.cat