• CA
  • ES
TwitterYouTubeMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Telèfons de contacte

No hi ha pots trobar el que busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Visites de Pàgines

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’Ajuntament redueix un 35% el temps de resposta a les queixes, que se situa en 24 dies
29 d'abril de 2019

L’Ajuntament redueix un 35% el temps de resposta a les queixes, que se situa en 24 dies

Durant
la presentació de l’informe, la regidora d’Atenció Ciutadana i Transparència,
Laura Soto, ha explicat que es mantenen en línies generals les tendències
detectades en els darrers anys pel que fa tant als canals d’entrada com a les
temàtiques de les comunicacions. En aquest sentit, l’àrea de Sostenibilitat i
Territori agrupa 2 de cada 3 queixes registrades, amb la mobilitat, la
seguretat i la via pública com a temes de màxima preocupació per la
ciutadania.

L’Ajuntament
ha refermat el seu compromís de recuperar un termini de respostes per sota dels
15 dies i de tenir un índex de resposta superior al 95%, si bé cal destacar que
enguany s’ha reduït un 35%, passant dels 37,55 dies als 24,26 dies. La regidora
també ha explicat que de forma imminent es posarà en funcionament d’un nou
programari per agilitzar la gestió de les incidències i facilitar-ne l’anàlisi
comparatiu.

Paral·lelament
l’adjunt general al Síndic de Greuges, Jaume Saura, també ha presentat
l’informe d’aquest organisme, que recull les 11 queixes ciutadanes en les que
l’Ajuntament apareix com a administració afectada, i que estan molt lluny de
les 24 queixes recollides l’any 2017. Les queixes s’han centrat en administració
pública (2), tributs (1), urbanisme i mobilitat (6), medi ambient (1) i
discriminació (1).

Últimes notícies

  • L’Ajuntament promou una nova subvenció per la compra de bicicletes elèctriques 25 de gener de 2021
  • Acabades les actuacions de millora de l’enllumenat públic 25 de gener de 2021
  • Forma’t: Curs d’organització del transport i la distribució 25 de gener de 2021
  • Experimentació 25 de gener de 2021
  • Entra en vigor una nova normativa per als patinets elèctrics 20 de gener de 2021

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Comparteix aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40