• CA
  • ES
FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Telèfons de contacte

No hi ha pots trobar el que busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Visites de Pàgines

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016
7 de maig de 2018

L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016

L’any
2012 l’Ajuntament de Molins de Rei va començar a comptabilitzar i analitzar les
queixes i suggeriments que rebia de la ciutadania, i se’n van registrar 583.
Sis anys després els registres s’han multiplicat pràcticament per tres. El
motius d’aquest augment tan important es basen en l’aparició de nous canals
(com l’app Cuidem Molins), en les noves instal·lacions de l’Oficina d’atenció
ciutadana, i en els alts índexs i ràpids terminis de resposta, malgrat que
aquest darrer any s’han incrementat de forma significativa fins els 37,5
dies. 

Durant
la presentació de l’informe, la regidora de Participació Ciutadana, Laura Soto,
ha explicat que es mantenen en línies generals les tendències detectades en els
darrers anys pel que fa tant als canals d’entrada com a les temàtiques de les
comunicacions. En aquest sentit, l’àrea de Sostenibilitat i Territori agrupa 2
de cada 3 queixes registrades, amb la mobilitat, la seguretat i la via pública
com a temes de màxima preocupació per la ciutadania.   

Pel
que fa a les propostes de futur, l’Ajuntament ha refermat el seu compromís de
recuperar un termini de respostes per sota dels 15 dies i de tenir un índex de
resposta superior al 95%. També ha anunciat la posada en funcionament d’un nou
programari per agilitzar la gestió de les incidències i facilitar-ne l’anàlisi
comparatiu.

Paral·lelament també s’ha presentat l’informe del Síndic de Greuges, que
recull les 24 queixes ciutadanes en les que l’Ajuntament apareix com a
administració afectada. Les queixes s’han centrat en medi ambient, urbanisme i
tributs. Jaume Saura, l’adjunt general al Síndic de Greuges, ha posat en valor
la reducció significativa dels procediments, situant-se per sota dels 15 dies
per tràmit.

Últimes notícies

  • Arrenca la vacunació per a la població d’entre 70 i 79 anys 13 d'abril de 2021
  • Els joves del Consell d’Adolescents componen una cançó sobre el bullying 13 d'abril de 2021
  • Info de servei: Tall de circulació Av. Can Castellví 12 d'abril de 2021
  • Inscripció oberta als cursos de català 12 d'abril de 2021
  • Experimentació: Llums, ombres i colors 9 d'abril de 2021

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Hemeroteca

maig 2018
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
« abr.   juny »

Comparteix aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40