• CA
  • ES
FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Telèfons de contacte

No hi ha pots trobar el que busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Visites de Pàgines

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Mesures per facilitar el pagament de l’IBI
27 de febrer de 2018

Mesures per facilitar el pagament de l’IBI

Malgrat que el calendari
fiscal per l’any 2018 que ha publicat i difós l’Organisme de Gestió Tributària preveu
un únic pagament per aquelles persones que no tinguin domiciliat el rebut de
l’IBI, l’Ajuntament ha acordat amb la Diputació de Barcelona la possibilitat de
fraccionar-lo en dos rebuts durant aquest any i el que ve. Concretament es
podrà pagar un 60% del rebut entre els mesos de maig i juliol i el 40% restant
entre els mesos de setembre i novembre. Per fer-ho caldrà acostar-se a l’oficina
de l’ORGT de la vila, al passeig del Terraplè, 38 baixos, i sol·licitar-ho.

Les persones que vulguin pagar
el tribut en quatre vegades (als mesos de maig, juliol, octubre i desembre)
tenen l’opció de domiciliar-lo a través d’internet al web http://orgt.diba.cat/domiciliacions, personalment a qualsevol oficina de
l’ORGT o mitjançant la seva entitat bancària; evitant d’aquesta manera estar
pendent de rebre l’avís de pagament.

Aquest any, a més, s’ha habilitat
un sistema d’alertes gratuït pels rebuts que es domiciliïn, mitjançant el qual
es rebrà un correu electrònic i/o un missatge SMS dies abans que es faci el
càrrec del rebut, informant detalladament del càrrec.

Amb aquesta mesura, l’Ajuntament vol ampliar les facilitats als vilatans
i vilatanes per realitzar el pagament de l’IBI, que és el principal impost
municipal. També es volen evitar els inconvenients i possibles recàrrecs
derivats dels pagaments fora de termini.

Últimes notícies

  • Arrenca la vacunació per a la població d’entre 70 i 79 anys 13 d'abril de 2021
  • Els joves del Consell d’Adolescents componen una cançó sobre el bullying 13 d'abril de 2021
  • Info de servei: Tall de circulació Av. Can Castellví 12 d'abril de 2021
  • Inscripció oberta als cursos de català 12 d'abril de 2021
  • Experimentació: Llums, ombres i colors 9 d'abril de 2021

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Hemeroteca

febrer 2018
DlDtDcDjDvDsDg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728 
« gen.   març »

Comparteix aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40