Sol·licitud informes d’actuació de la guàrdia urbana

Per sol·licitar copia dels informes en els que ha actuat el servei de la Guàrdia Urbana.

Informació general

Ambit temàtic: -

Ambit organitzatiu:
Governació

Preu:
El que estableix l'Ordenança fiscal C-4, Taxa per expedició de documents administratius

Mitjans de pagament:
Els que indiqui el document de pagament corresponent

Qui el pot demanar:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Període de l'any en què es pot demanar:
Durant tot l'any

Termini de sol·licitud:
5 anys

Requisits a complir:
Cal complir els requisits següents:

1. Ser part interessada o representant legal

2. Abonar les taxes

Passos i resposta

Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h) PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei)

Documentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació del llistat següent:

1. Instància amb les dades mínimes per poder localitzar l'informe sol·licitat: matricula, data, lloc....

2. Liquidació de les ordenances fiscals. Les asseguradores efectuen transferència bancaria.

Impresos:

Codi imprès:

Tràmit pas a pas:
1. Recepció instància i liquidació (conforme s'ha fet el pagament) 2. Recerca de l'informe o atestat requerit 3. Enviament a l'interessat

Termini de resolució:
3 mesos

Responsable de actualització: -

Altres informacions

Més informació: -

Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Normativa local que afecta al tràmit:
Ordenança fiscal C-4, Taxa per expedició de documents administratius

Efectes del silenci administratiu: -

Normativa reguladora del silenci administratiu: -

Paraula clau cerca: -

Com sol·licitar el tràmit

  • PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h)
  • PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei)

Informació general

  • Adreça:
  • Població:
  • Codi Postal:
  • Telèfon:
  • E-mail:
  • Pàgina web: