Sol·licitud de subvencions i convenis amb entitats

Aquest tràmit permet accedir a qualsevol de les convocatòries de subvencions de l’Ajuntament, que estiguin en període de presentació de sol·licituds, destinades a entitats del municipi.

Informació general

Ambit temàtic:
Relació amb l'Administració

Ambit organitzatiu:
Serveis personals

Preu:
Gratuït

Mitjans de pagament: -

Qui el pot demanar:
Les entitats legalement constituïdes i inscrites en el registre d'entitats.

Període de l'any en què es pot demanar:
En funció de la subvenció, en el període que es concreti.

Termini de sol·licitud:
En funció de la subvenció, en el termini que es concreti.

Requisits a complir:
Segons base de la convocatòria i els requisits 1 i 2.

2. Les entitats han de figurar inscrites al registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes i al registre corresponent de la Generalitat de Catalunya en el moment de la sol·licitud o bé que s’inscriguin abans del corresponent atorgament de la subvenció.

Passos i resposta

Com sol·licitar el tràmit:
PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h) PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei)

Documentació que cal aportar:
Cal aportar la documentació que consta en les bases de subvenció específiques. La documentació específica de cada convocatòria es pot trobar a https://www.molinsderei.cat/temes.

1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.

2. Justificació per part de les entitats de no ser culpables en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora, assenyalades a l'article 13 de la Llei de Subvencions (podrà realitzar-se mitjançant testimoniatge judicial, certificats telemàtics o transmissions de dades, d'acord amb l'establert en la normativa reglamentària que reguli la utilització de tècniques electròniques, informàtiques i telemàtiques per l'Administració General de l'Estat o de les comunitats autònomes, o certificació administrativa, segons els casos, i quan aquest document no pugui ser expedit per l'autoritat competent, podrà ser substituït per una declaració responsable atorgada davant una autoritat administrativa o notari públic).

3. Documentació addicional que es sol·liciti en la convocatòria específica de la subvenció.

Impresos:

Codi imprès:

Tràmit pas a pas: -

Termini de resolució:
El termini legal és el que determini la convocatòria de subvenció corresponent.

Responsable de actualització: -

Altres informacions

Més informació: -

Normativa general que afecta al tràmit:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

LLei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Normativa local que afecta al tràmit: -

Efectes del silenci administratiu:
Amb caràcter general, les sol·licituds presentades en els procediments que tinguin per objecte la concessió d’ajuts i subvencions públics, un cop finalitzat el termini sense que s’hagi dictat i notificat la resolució expressa pertinent, s’entenen desestimades per silenci administratiu en els termes establerts per la legislació aplicable.

Normativa reguladora del silenci administratiu:
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.

Paraula clau cerca: -

Com sol·licitar el tràmit

  • PRESENCIALMENT A l'OAC de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1) Horari d'atenció al públic: De dilluns a dijous de 8 a 20h Divendres de 8 a 15h (vigílies de festius, Setmana Santa, Nadal, i del 15 de juliol al 31 d’agost, de dilluns a divendres de 8 a 15h)
  • PER CORREU ORDINARI A l'adreça de l'Ajuntament (Plaça de Catalunya, 1 08750 Molins de Rei)

Informació general

  • Adreça:
  • Població:
  • Codi Postal:
  • Telèfon:
  • E-mail:
  • Pàgina web: