004/2022

Convocatòria de subvencions a entitats i associacions sense afany de lucre de Molins de Rei per al 2022

Termini de presentació de sol·licituds: 13-04-2022
Data d'atorgament: Pendent

Un dels objectius principals de l’Ajuntament de Molins de Rei és el foment i la promoció de la vida associativa de la Vila i la difusió de tot tipus d’activitats representatives del patrimoni cultural i social. Per això l’Ajuntament considera convenient col·laborar-hi mitjançant l’establiment d’ajuts econòmics a les entitats, associacions i col·lectius sense ànim de lucre de la vila.

En l’aprovació del Pressupost per a l’exercici 2022, s’han incrementat en un 5% respecte l’any passat, els imports destinats a subvencions per a entitats.

En aquest sentit s’han aprovat i posem a la vostra disposició, la convocatòria per a la concessió d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre de Molins de Rei per a l’exercici 2022, amb les línies de subvenció obertes per aquest Ajuntament, juntament amb els models de la documentació que heu de presentar per a la sol·licitud.

Abans d’emplenar els models de documentació haureu de llegir la convocatòria d’aquests ajuts i les bases reguladores de les subvencions que també adjuntem.

Us recordem que a l’hora de presentar la documentació heu de ser curosos, sobretot pel que fa al realisme dels costos dels projectes pels quals demaneu ajut ja que haureu de justificar-los en els balanços i el tancament de l’any.

És imprescindible adjuntar el certificat bancari de titularitat del compte a nom de l’entitat que demana la subvenció.

També dir-vos que cal presentar una fitxa d’activitat per a cadascuna de les diferents activitats que inclogueu en el vostre projecte anual.

Com sempre, estem a la vostra disposició per si teniu algun dubte o necessiteu ajut per dur a terme la vostra sol·licitud. Us podeu adreçar directament al tècnic responsable del vostre àmbit o ens podeu trucar al telèfon 93 680 33 40, extensions 1132, 1146 o 1225.

Podeu presentar la documentació de la sol·licitud telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Molins de Rei mitjançant una instància genèrica que trobareu al link https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/ amb les instruccions corresponents de com fer-ho.

El termini de presentació és a partir del dia 23 de març i fins al 13 d’abril de 2022, ambdós inclosos.

Per a qualsevol dubte i/o aclariment podeu enviar-nos un correu electrònic a l’Oficina Administrativa de l’Àrea de Serveis a les Persones, a l’adreça mbv@molinsderei.cat.

Documentació


Documents relacionats

Envia'm un correu electrònic quan s'actualitzi aquesta pàgina