• CA
  • ES
FacebookTwitterYouTubeInstagrammail
Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ayuntamiento

  • Cómo se organiza el Ayuntamiento?
  • Sede Electrónica
  • Legislación, documentación y estadísticas
  • Información económico-financiera
  • Comunicación y prensa
  • Transparencia
  • Contacta con el Ayuntamiento
  • Teléfonos de contacto

¿No encuentras lo que buscas?

Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Las 15 últimas páginas que vaya visitando nuestra web dejarán aquí un rastro de migas de pan. Si desea guardar alguna, pulse la chincheta y ésta quedará fija para la próxima vez que vuelva al sitio.

hombre / Noticias / L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016
7 de mayo de 2018

L’any 2017 l’Ajuntament va registrar 1.473 queixes i suggeriments, un 5% més que al 2016

L’any
2012 l’Ajuntament de Molins de Rei va començar a comptabilitzar i analitzar les
queixes i suggeriments que rebia de la ciutadania, i se’n van registrar 583.
Sis anys després els registres s’han multiplicat pràcticament per tres. El
motius d’aquest augment tan important es basen en l’aparició de nous canals
(com l’app Cuidem Molins), en les noves instal·lacions de l’Oficina d’atenció
ciutadana, i en els alts índexs i ràpids terminis de resposta, malgrat que
aquest darrer any s’han incrementat de forma significativa fins els 37,5
dies. 

Durant
la presentació de l’informe, la regidora de Participació Ciutadana, Laura Soto,
ha explicat que es mantenen en línies generals les tendències detectades en els
darrers anys pel que fa tant als canals d’entrada com a les temàtiques de les
comunicacions. En aquest sentit, l’àrea de Sostenibilitat i Territori agrupa 2
de cada 3 queixes registrades, amb la mobilitat, la seguretat i la via pública
com a temes de màxima preocupació per la ciutadania.   

Pel
que fa a les propostes de futur, l’Ajuntament ha refermat el seu compromís de
recuperar un termini de respostes per sota dels 15 dies i de tenir un índex de
resposta superior al 95%. També ha anunciat la posada en funcionament d’un nou
programari per agilitzar la gestió de les incidències i facilitar-ne l’anàlisi
comparatiu.

Paral·lelament també s’ha presentat l’informe del Síndic de Greuges, que
recull les 24 queixes ciutadanes en les que l’Ajuntament apareix com a
administració afectada. Les queixes s’han centrat en medi ambient, urbanisme i
tributs. Jaume Saura, l’adjunt general al Síndic de Greuges, ha posat en valor
la reducció significativa dels procediments, situant-se per sota dels 15 dies
per tràmit.

últimas noticias

  • Retransmissió en directe el sorteig dels 52 habitatges en venda de les Guardioles 5 de marzo de 2021
  • Se substitueixen 14 arbres del carrer Santiago Rusiñol 4 de marzo de 2021
  • Nou espai al web per informar les famílies sobre la preinscripció i matriculació escolar 4 de marzo de 2021
  • XIV Mostra de Cinema de Drets Humans i Interculturalitat 4 de marzo de 2021
  • Trasllat de parada d’Autobús a l’Av. Barcelona 3 de marzo de 2021

categorías noticias

  • Activitat econòmica
  • actualidad
  • Ayuntamiento
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educación y cultura
  • Deportes
  • formación
  • Habitatge
  • Información de servicio
  • Juventud e infancia
  • Medio ambiente
  • Movilidad
  • empleo
  • salud
  • seguridad
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @es
  • vía Pública

Comparte este contenido

Whatsapp share
  • Aviso legal
  • Accesibilidad
  • Política de Cookies
  • Protección de datos
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020a Ayuntamiento de Molins de Rei |
Pl. Cataluña, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40