Convocatòria d’ajuts complementaris a les beques de menjador 2022-2023
L’Ajuntament de Molins de Rei, atorga uns ajuts complementaris a les Beques del Menjador que aprova el Consell Comarcal del Baix Llobregat, el Consell Comarcal del Vallès Occidental o qualsevol altra administració.
Per tal de poder valorar totes les sol·licituds presentades per part de les famílies, l’Ajuntament necessita l’autorització de cada una d’elles per poder utilitzar les dades i la documentació que es presenta en cada sol·licitud.
En cas d’estar interessada en poder sol·licitar aquest ajut complementari, ha d’omplir aquest formulari de la manera adequada.
[ Accedir al formulari de sol·licitud ]
El periode de sol·licitud serà del 2 al 16 de maig de 2022
Important:
- S’ha d’estar empadronat a Molins de Rei.
- S’ha de tenir a mà el número IDALU de l’alumne i el número de registre de la sol·licitud de beca del Consell Comarcal.
- S’ha de complimentar un formulari per cada alumne escolaritzat.
Convocatòria de subvencions a entitats i associacions de Molins de Rei per al 2022
Uno de los objetivos principales del Ayuntamiento de Molins de Rei es el fomento y la promoción de la vida asociativa de la Villa y la difusión de todo tipo de actividades representativas del patrimonio cultural y social. Por ello el Ayuntamiento considera conveniente colaborar mediante el establecimiento de ayudas económicas a las entidades, asociaciones y colectivos sin ánimo de lucro de la ciudad.
En l’aprovació del Pressupost per a l’exercici 2022, s’han incrementat en un 5% respecte l’any passat, els imports destinats a subvencions per a entitats.
En aquest sentit s’han aprovat i posem a la vostra disposició, la convocatòria per a la concessió d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre de Molins de Rei per a l’exercici 2022, amb les línies de subvenció obertes per aquest Ajuntament, juntament amb els models de la documentació que heu de presentar per a la sol·licitud.
Antes de cumplimentar los modelos de documentación deberá leer la convocatoria de estas ayudas y las bases reguladoras de las subvenciones que también adjuntamos.
Se recuerda que a la hora de presentar la documentación debe ser cuidadosos, sobre todo en cuanto al realismo de los costes de los proyectos por los que pide ayuda ya que tendrá que justificarlos en los balances y el cierre del año.
És imprescindible adjuntar el certificat bancari de titularitat del compte a nom de l’entitat que demana la subvenció.
También deciros a presentar una ficha de actividad para cada una de las diferentes actividades que incluya en su proyecto anual.
Como siempre, estamos a su disposición por si tiene alguna duda o necesita ayuda para llevar a cabo su solicitud. Puede dirigirse directamente al técnico responsable de su ámbito o nos puede llamar al teléfono 93 680 33 40, extensiones 1132, 1146 o 1225.
Podeu presentar la documentació de la sol·licitud telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Molins de Rei mitjançant una instància genèrica que trobareu al link https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/ amb les instruccions corresponents de com fer-ho.
el termini de presentació és a partir del dia 23 de març i fins al 13 d’abril de 2022, ambdós inclosos.
Para cualquier duda y / o aclaración puede enviarnos un correo electrónico a la Oficina Administrativa del Área de Servicios a las Personas, en la dirección mbv@molinsderei.cat.
Información relacionada:
- Sol·licitut (Model 01)
- Annex per a entitats de lleure (Model 05)
- Annex per entitats esportives (Model 07)
- Decret d’Alcaldia d’aprovació de la convocatòria 2022
- Anunci de la convocatòria publicat al BOPB
- Bases reguladores
- Reglament Municipal de Subvencions
Subvencions específiques per a l’ajuts a les entitats amb seu social a Molins de Rei 2021, del’àmbit de serveis a les persones
Convocatòria per a la concessió de subvencions a entitats sense finalitat de lucre propietàries o llogateres amb seu social a Molins de Rei a qui se’ls repercuteixi l’mpost de l’IBI i/o el tribut metropolità.
Les entitats interessades a acollir-se a aquesta convocatòria hauran de presentar una instància genèrica al registre electrònic de l’Ajuntament de Molins de Rei (https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/), abans del 23 de gener de 2022, juntament amb la documentació següent:
-Per a les entitats propietàries de la seva seu social: una instància genèrica en la qual faci constar la sol·licitud de subvenció per l’import de l’IBI i/o tribut metropolità del local de la seva seu social.
-Per a les entitats amb seu social en règim de lloguer:
- Còpia dels rebuts efectivament pagats en el termini d’un any (de novembre a novembre) on consti l’import de l’IBI que se’ls aplica i, si s’escau, còpia del contracte de lloguer del local de la seva seu social.
- Còpia del rebut del tribut metropolità de l’exercici 2021
Podeu consultar al link https://www.pap.hacienda.gob.es/bdnstrans/GE/va/convocatorias
Información relacionada:
Subvencions específiques per a la socialització, digitalització, adquisió de matrials escolars i adaptacions curriculars per al curs 2021-2022
S’ obre el període per a la presentació de sol·licituds de subvenció per a centres educatius públics de Molins de Rei que imparteixen educació infantil i primària o secundària obligatòria, i les AMPA de les escoles esmentades, per a l’adquisició de material escolar per al curs 2021-2022.
El material escolar subvencionable podrà ser el següent: llibres de text, materials editats per l’escola (fulls, tòner, renting d’impressores…), llibres de lectura / coneixement de l’aula, llicències de materials digitals de llibres de text o llibres de lectura / coneixement de l’aula, llibres o materials (Cd, dvd,…) per a biblioteca i material d’aules especialitzades.
Abans d’emplenar els models de documentació que són necessaris per a la presentació de la sol·licitud i que s’adjunten, haureu de llegir les bases reguladores i la convocatòria d’aquests ajuts.
Les sol·licituds s’hauran de registrar de forma telemàtica al registre general de l’Ajuntament, mitjançant instància genèrica en https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/ amb la documentació següent:
- Una sol·licitud específica de subvenció de socialització i adquisició de materials escolars per a l’exercici 2021, curs 2021-2022 (Model I de Sol·licitud).
- Un certificat del secretari/a del centre escolar o de l’AFA relativa als materials socialitzats, digitalitzats, substituïts o adquirits (Model II de certificat ).
- Una declaració responsable i justificació econòmica prèvia de la subvenció (Model III de declaració responsable i justificació econòmica).
- Certificat bancari de titularitat del compte
Caldria presentar la sol·licitud, i la documentació que l’ha d’acompanyar abans del 31 de desembre de 2021. Per a qualsevol dubte i/o aclariment podeu enviar-nos un correu electrònic al Negociat d’Educació, a l’adreça educacio@molinsderei.cat
- Anunci
- bases
- SO-Model-I-Solicitud-21
- SO-Model-III-Declaracio-responsable-justificacio-economica-21
- SO-Model-II-Certificat-secretari-21
Justificació de subvencions per a les entitats de l’Àrea de Serveis a les Persones 2021
Us informem que les entitats que heu rebut una subvenció durant l’any 2021, dins dels àmbit que es relacionen a continuació, heu de justificar l’import rebut abans del 31 de gener de 2022:
- Subvencions per a activitats i projectes de les associacions de veïns
- Subvencions per a activitats i projectes d’entitats culturals
- Subvencions per a entitats amb seu social a Molins de Rei
- Subvencions per a activitats i projectes d’entitats infantils i juvenils
- Subvencions específiques per a entitats esportives
- Subvencions per a entitats amb finalitat social
- Subvencions per a entitats de gent gran i Casals d’avis
- Subvencions per a entitats de l’àmbit de feminismes i alliberament LGTBI
- Subvencions per a activitats AMPAS i centres escolars
Caldrà que presenteu la documentació següent:
- El certificat bancari de titularitat del compte , encara que ja hàgiu rebut subvencions anteriors.
- Un resum econòmic de l‘activitat, signat pel president o secretari de l’entitat. Les entitats esportives que hagin rebut subvenció de funcionament general de les entitats infantils i juvenils que hagin rebut subvenció per suport a entitats de lleure infantil i juvenil presentaran el model de justificació 08.
- Una memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a l’atorgament de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme i dels resultats obtinguts.
- Els justificants econòmics de l’activitat per l’import total del projecte aprovat i pel qual es rep la subvenció. Els documents justificatius a presentar seran factures, minutes o altres documents amb valor acreditatiu equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa. Aquests documents hauran de reunir tots els requisits assenyalats al Reial Decret 1496/2003, de 28 de novembre, pel qual s’aprova les obligacions de facturació, essent, en general els següents:
- hauran de ser documents originals (caldrà presentar-los a l’Àrea de Serveis a les Persones).
- identificació del proveïdor (nom, NIF i adreça)
- identificació de l’entitat o associació (nom, NIF i adreça)
- número de factura
- data de la factura, de l’any en què s’atorga l’ajut.
- descripció clara de l’activitat, despesa o subministrament que haurà de fer referència a la despesa generada per l’activitat o el programa objecte de subvenció
- desglossament d’IVA o IRPF: tipus impositiu i import
No es podran aportar justificants o altres rebuts que no reuneixin aquests requisits. Queden exclosos els justificants de materials inventariables menys en els casos de subvenció per a aquest concepte.
Les despeses de les diferents actuacions s’entendran executades amb la tramesa dels documents acreditatius. La justificació per part del beneficiari del pagament a tercers de les despeses de l’actuació podrà requerir-se per l’Ajuntament en l’exercici de les facultats de comprovació i control financer.
També caldrà especificar la relació detallada d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat el projecte subvencionat amb indicació de l’import rebut i la font de procedència.
Caldrà presentar un exemplar de la documentació i la propaganda escrita i gràfica relativa a l’activitat o programa en el qual haurà d’aparèixer el logo de l’Ajuntament (Es pot descarregar els diferents logos normalitzats a https://www.molinsderei.cat/lajuntament/imatge-corporativa/imatge-corporativa).
Les entitats de lleure també heu d’adjuntar el model 09 de justificació.
Caldrà presentar les justificacions telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Molins de Rei mitjançant una instància genèrica que trobareu al link https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/ amb les instruccions corresponents de com fer-ho. Per qualsevol dubte, cal que us adreceu al vostre tècnic de referència.
Subvencions per a empreses per a la contractació de persones aturades de Molins de Rei 2021
Podran beneficiar d’un màxim de 4.200 € per a cada sol·licitud per contractes de sis mesos a jornada complerta. Per contractes a temps parcial les quanties es calcularan proporcionalment a la jornada efectivament contractada (mínim exigible 50% de la jornada laboral complerta).
Si el contracte te una durada de dotze mesos, les empreses es podran beneficiar de fins a 2.000€ més d’ajut per contracte a jornada complerta, o la quantia d’ajut proporcional segons grup de cotització, i tipus de jornada efectivament contractada. En aquest cas, el contracte pot ser també inicialment de sis mesos, i posteriorment prorrogat per sis mesos més. El període imputable a l’assignació econòmica és l’associat a les despeses de l’article 6 de les Bases que es realitzin a partir de l’1 de gener de 2021 i sempre abans del 31 de desembre de 2022
El termini de presentació de les sol·licituds i de la documentació és fins al 31 de juliol de 2022 o fins ques’exhaureixi el crèdit disponible.
Informació: Oficina d’Atenció a l’Empresa | Tel. 936800297 | empresa@molinsderei.cat
Subvencions per als projectes de cooperació al desenvolupament i de sensibilització presentats per les ONG’s i entitats i associacions sense finalitat de lucre 2021
S’obre el termini per sol·licitar un ajut per a projectes de cooperació al desenvolupament i de sensibilització presentats per ONG, entitats i associacions sense afany de lucre de Molins de Rei per a l’exercici 2021, que finalitzarà el 29 d’octubre de 2021.
Poden sol·licitar subvenció per a projectes de cooperació aquelles entitats, associacions i ONG amb seu social o delegació a Molins de Rei que compleixin els requisits de l’article 9 de les bases reguladores d’aquests ajuts.
Consultes o dubtes: afr@molinsderei.cat.
- Anunci convocatòria
- bases
- Plan Director de Cooperación y Solidaridad Molins de Rei 2017-2021
- Formulari
Subvencions d’ajuts complementaris a les beques del menjador escolar per al curs 2021-2022
L’Ajuntament de Molins de Rei atorga ajuts complementaris a les Beques del Menjador del Consell Comarcal del Baix Llobregat i del Vallès Occidental.
La condició bàsica per a poder sol·licitar els ajuts complementaris a les Beques del Menjador de l’Ajuntament de Molins de Rei és haver demanat als Consells Comarcals del Baix Llobregat o del Vallès Occidental una beca menjador durant el mes de maig.
Per tramitar l’ajut a l’Ajuntament de Molins de Rei, heu d’omplir la sol·licitud telemàticament al link següent:
[ Accedir al formulari ]
Procediment:
- Complimentar el formulari per cada alumne/infant
- Heu d’emplenar tots els camps
- No oblidar posar el correu electrònic per rebre les oportunes comunicacions per part de l’Ajuntament de Molins de Rei.
Finalització del termini de presentació: 30 de setembre del 2021.
Subvencions per l’atorgament d’ajuts econòmics de suport al teixit associatiu afectat econòmicament per la Covid-19
Convocatòria orientada a les associacions i entitats sense ànim de lucre dels àmbits de cultura, esports, educació, joventut, infància, sanitat, serveis socials, polítiques de feminismes i LGTBI i moviment veïnals, per pal·liar els perjudicis derivats del tancament, total o parcial, de les seves activitats a causa de la Covid-19
El període de presentació de sol·licituds acaba el 30 de setembre de 2021, i caldrà presentar-ho a través del portal de tràmits de la seu electrònica municipal i adjuntar la documentació següent:
- Sol·licitud (Annex 1).
- Balanç de pèrdues i guanys. Les entitats esportives i les de lleure hauran d’aportar els balanços corresponents a les temporades 2019-2020 (setembre 2019 a agost 2020) i 2020-2021 (setembre de 2020 i fins al 30 de juny de 2021). Pel que fa a la resta d’entitats, hauran d’aportar els corresponents a l’exercici 2019 i de l’exercici de 2020. Si les entitat sol·licitants no disposen de la documentació justificativa del balanç, hauran de complimentar l’Excel que s’adjunta (Annex 2).
- Memòria explicativa del dèficit econòmic produït, amb explicació de:
- La disminució d’ingressos arrel de la celebració d’activitats amb preu d’entrada: caldrà especificar per a cada activitat el nombre de persones de públic assistents i quina ha estat la capacitat de l’espai d’acord amb les instruccions del Procicat. S’adjuntarà la documentació complementària de comprovació d’aquesta situació que es cregui oportuna i les factures de les despesa amb el comprovant del pagament, a més de la declaració emplenada, que s’adjunta a la sol·licitud (Annex1), referent a l’aforament de l’espai i als ingressos per venda d’entrades.
- La disminució d’ingressos provinents de la pèrdua d’associats o d’usuaris. Les entitats hauran d’acreditar el nombre d’associats o usuaris del que es parteix en un inici.
- L’increment de despeses estructurals. S’especificarà els treballadors afectats per ERTE i el període d’aquesta situació. S’adjuntarà la documentació corresponent de comprovació d’aquesta situació amb la documentació acreditativa, inclosos els TC1 i TC2 i el pagament de les quotes mitjançant entitat financera a la Seguretat Social. També caldrà adjuntar les factures referents a l’increment de la despesa estructural per la qual es sol·liciti l’ajut.
Per a les despeses que s’especifiquin en la memòria explicativa caldrà adjuntar les factures corresponents i els justificants del seu pagament. Pel que fa als ingressos caldrà adjuntar els justificants corresponents de l’ingrés efectuat.
Per a més informació / aclariments: Tel. 936803731, de dilluns a divendres, de 9h a 14h
- Bases reguladores
- Anunci de la convocatòria
- Model compte pèrdues i guanys abreujat
- ANNEX I Sol·licitud
- ANNEX II Balanç pèrdues i guanys abreujat
Subvencions per a empreses per l’aprofitament de les tecnologies 4.0 per e empreses de més de 10 treballadors.
La subvenció està dotada amb un import màxim de 5.000€ despeses relacionades amb l’aprofitament de les noves oportunitats i reptes de la transformació digital, a les empreses ubicades a Molins de Rei, que s’adaptin a les tecnologies 4.0 que siguin necessàries per a continuar sent competitives i contribuir al seu creixement.
Aquesta línia d’ajuts s’adreça a empreses del municipi que acreditin que han participat en el projecte d’assessorament en tecnologies 4.0 de l’Ajuntament de Molins de Rei. Per optar-hi caldrà haver rebut assessorament personalitzat mínim de 3 hores abans de la sol·licitud de subvenció. Alternativament també s’acceptarà que presenti un projecte d’assessorament realitzat per un ens extern a l’empresa sol·licitant especialitzat en tecnologies 4.0, que haurà de ser validat per l’assessor acreditat per Acció contractat per l’Ajuntament.
El termini de presentació de les sol·licituds i de la documentació és des del 31 de juliol de 2021 fins al 31 de juliol de 2022 o fins que s’exhaureixi el crèdit disponible.
Més informació: Oficina d’Atenció a l’Empresa | Tel. 936800297 | empresa@molinsderei.cat | espaiempresa.cat
Ampliació del termini de presentació de sol·licituds de les següents subvencions:
- Subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei per a autònoms i microempreses per la mobilitat sostenible
- Subvencions per a autònoms per l’aprofitament de les tecnologies 4.0
- Subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei de les quotes del RETA i despeses de local, per a la posada en marxa d’una activitat econòmica
Subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei per a autònoms i microempreses per la mobilitat sostenible. Subvenciona amb un import màxim de 2.000€ a les empreses ubicades a Molins de Rei, amb un màxim de 10 treballadors, pel finançament de l’adquisició de vehicles elèctrics 100%, amb un import màxim de 1.000€ per vehicles híbrids endollables amb autonomia superior a 40 km, destinats a l’ús de taxi o a ús comercial. També es subvencionarà motocicletes elèctriques per a ús comercial, amb un import màxim de subvenció del 10% del preu de venda abans d’IVA, i amb un llindar màxim de subvenció de 350€, segons estableix l’art. 4 de les bases. Descarregar Decret d’ampliació de termini
Subvencions per a autònoms per l’aprofitament de les tecnologies 4.0 Subvenciona amb un import màxim de 1.500€ pel finançament de despeses relacionades amb l’aprofitament de les noves oportunitats i reptes de la transformació digital, a les empreses ubicades a Molins de Rei, amb un màxim de 10 treballadors, que s’adaptin a les tecnologies 4.0 que siguin necessàries per a continuar sent competitives i contribuir al seu creixement, segons estableix l’art. 4 de les bases. Descarregar Decret d’ampliació de termini
Subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei de les quotes del RETA i despeses de local, per a la posada en marxa d’una activitat econòmica Subvenciona amb un import màxim de 2.300€ per autònoms individuals o autònoms integrats en una societat civil o mercantil de nova creació, i que hagin causat alta inicial en el Regim Especial de Treballadors Autònoms (RETA) a partir de l’1 de setembre de 2019, pel finançament de despeses relacionades amb les quotes del RETA i despeses del local, segons estableix l’art. 5 de les bases. Descarregar Decret d’ampliació de termini
Convocatòria de subvenció per ajuts a la pràctica esportiva i de lleure per l’any 2021
Un any més l’Ajuntament segons Decret núm. 671 de 12 de maig, s’aprova la convocatòria d’Ajuts a la pràctica Esportiva i de Lleure per l’any 2021. Que un cop aprovat es va publicar en el Butlletí Oficial de la província de Barcelona el passat dia 21 de maig, poden presentar les sol·licituds a partir del dia 25 de maig.
Per tant, a partir d’aquest moment ja es poden presentar les sol·licituds per les activitats d’Estiu 2021 i per la temporada Esportiva 2021-2022:
- Activitats d’Estiu, fins el 15 de juny de 2021
- Temporada Esportiva 2021-2022, fins el 15 d’octubre.
Un dels objectius principals de l’Ajuntament de Molins de Rei és el foment i la promoció de la vida associativa de la Vila i la difusió de tot tipus d’activitats representatives del patrimoni cultural i social.
Información relacionada:
Convocatòria de subvencions a entitats i associacions de Molins de Rei per al 2021
Uno de los objetivos principales del Ayuntamiento de Molins de Rei es el fomento y la promoción de la vida asociativa de la Villa y la difusión de todo tipo de actividades representativas del patrimonio cultural y social. Por ello el Ayuntamiento considera conveniente colaborar mediante el establecimiento de ayudas económicas a las entidades, asociaciones y colectivos sin ánimo de lucro de la ciudad.
En aquest sentit s’han aprovat i posem a la vostra disposició, la convocatòria per a la concessió d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre de Molins de Rei per a l’exercici 2021, amb les línies de subvenció obertes per aquest Ajuntament, juntament amb els models de la documentació que heu de presentar per a la sol·licitud.
Antes de cumplimentar los modelos de documentación deberá leer la convocatoria de estas ayudas y las bases reguladoras de las subvenciones que también adjuntamos.
Se recuerda que a la hora de presentar la documentación debe ser cuidadosos, sobre todo en cuanto al realismo de los costes de los proyectos por los que pide ayuda ya que tendrá que justificarlos en los balances y el cierre del año.
És imprescindible adjuntar el certificat bancari de titularitat del compte a nom de l’entitat que demana la subvenció.
También deciros a presentar una ficha de actividad para cada una de las diferentes actividades que incluya en su proyecto anual.
Como siempre, estamos a su disposición por si tiene alguna duda o necesita ayuda para llevar a cabo su solicitud. Puede dirigirse directamente al técnico responsable de su ámbito o nos puede llamar al teléfono 93 680 33 40, extensiones 1132, 1146 o 1225.
Podeu presentar la documentació de la sol·licitud telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Molins de Rei mitjançant una instància genèrica que trobareu al link https://www.molinsderei.cat/tramitsonline/ amb les instruccions corresponents de com fer-ho.
La sol·licitud també podrà ser presentada al registre general de l’Ajuntament , a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (carrer Rubió i Ors, 2-4) amb cita prèvia, fins el dia 12 de maig de 2021.
L’horari de l’Oficina d’Atenció Ciutadana és de dilluns a divendres, de 8’30h a 14h, i dimarts i dijous de 15 a 19 h.
Para cualquier duda y / o aclaración puede enviarnos un correo electrónico a la Oficina Administrativa del Área de Servicios a las Personas, en la dirección apb@molinsderei.cat.
- Anunci
- Decret d’Alcaldia
- Model 01_04- Sol·licitud subvenció
- Modelo 05- baremación ocio IIJ
- Modelo 06- baremación actividades IIJ
- Modelo 07- baremación funcionamiento entidades deportivas
Normativa relacionada amb subvencions:
- Reglament de concessió de subvencions de l’Ajuntament de Molins de Rei
- Bases generals reguladores per a la concessió d’ajuts a entiats i associacions sense ànim de lucre, i de persones públiques o privades de Molins de Rei
- Modificació de l’Annex III de les bases reguladores d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre referents a ajuts d’entitats culturals amb patrimoni
- Bases reguladores per a la concessió de subvencions a projectes de cooperació al desenvolupament i de sensibilització, presentats per les organitzacions no governamentals, entitats i associacions sense afany de lucre de Molins de Rei
-
Subvencions atorgades 2020
-
Descarregar document de subvencions atorgades 2020
-
Convocatòria de subvencions 2020
-
Uno de los objetivos principales del Ayuntamiento de Molins de Rei es el fomento y la promoción de la vida asociativa de la Villa y la difusión de todo tipo de actividades representativas del patrimonio cultural y social. Por ello el Ayuntamiento considera conveniente colaborar mediante el establecimiento de ayudas económicas a las entidades, asociaciones y colectivos sin ánimo de lucro de la ciudad.
En este sentido se han aprobado y ponemos a su disposición, la convocatoria para la concesión de ayudas a entidades y asociaciones sin ánimo de lucro de Molins de Rei para el ejercicio 2020, con las líneas de subvención abiertas por este Ayuntamiento, junto con los modelos de la documentación que debe presentar para la solicitud.
Antes de cumplimentar los modelos de documentación deberá leer la convocatoria de estas ayudas y las bases reguladoras de las subvenciones que también adjuntamos.
Se recuerda que a la hora de presentar la documentación debe ser cuidadosos, sobre todo en cuanto al realismo de los costes de los proyectos por los que pide ayuda ya que tendrá que justificarlos en los balances y el cierre del año.
También deciros a presentar una ficha de actividad para cada una de las diferentes actividades que incluya en su proyecto anual.
Como siempre, estamos a su disposición por si tiene alguna duda o necesita ayuda para llevar a cabo su solicitud. Puede dirigirse directamente al técnico responsable de su ámbito o nos puede llamar al teléfono 93 680 33 40, extensiones 1132, 1146 o 1225.
Puede presentar la documentación de la solicitud hasta el día 13 de marzo de 2020, en la Oficina de Atención Ciudadana (en la calle Rubió i Ors, 2-4), de lunes a jueves, de 8'30h a 19h, y viernes, de 8'30h a 14h.
Para cualquier duda y / o aclaración puede enviarnos un correo electrónico a la Oficina Administrativa del Área de Servicios a las Personas, en la dirección apb@molinsderei.cat.
- Modelo de solicitud
- Modelo para la baremación para apoyo a entidades de ocio infantil y juvenil
- Modelo para la baremación para actividades de entidades infantiles y juveniles
- Modelo para la baremación de funcionamiento gneral de entidades deportivas
- Modelo de cuenta justificación con aportación de justificantes de gasto
- Modelo de justificación de subvención para apoyo a entidades de ocio infantil y juvenil
- Decreto de alcaldía aprobando la convocatoria de subvenciones
- Reglamento de la concesión de subvenciones
- bases
- Modificación del anexo III de las bases
-
Subvencions atorgades 2019
-
Convocatoria de subvenciones 2019
-
-
Subvencions atorgades 2018
-
Descarregar document Subvencions 2018
-
Convocatoria de subvenciones 2018
-
Importante: Ampliación del plazo de presentación hasta el 12 de abril de 2018
Convocatoria de subvenciones a entidades y asociaciones de Molins de Rei para el 2018
Uno de los objetivos principales del Ayuntamiento de Molins de Rei es el fomento y la promoción de la vida asociativa de la Villa y la difusión de todo tipo de actividades representativas del patrimonio cultural y social. Por ello el Ayuntamiento considera conveniente colaborar mediante el establecimiento de ayudas económicas a las entidades, asociaciones y colectivos sin ánimo de lucro de la ciudad.
En este sentido se han aprobado y ponemos ya a su disposición, la convocatoria para la concesión de ayudas a entidades y asociaciones sin ánimo de lucro de Molins de Rei para el ejercicio 2018, con las líneas de subvención abiertas para este Ayuntamiento, junto con los modelos de la documentación que debe presentar para la solicitud.
Antes de cumplimentar los modelos de documentación deberá leer la convocatoria de estas ayudas y las bases reguladoras de las subvenciones que también adjuntamos.
Se recuerda que a la hora de presentar la documentación debe ser cuidadosos, sobre todo en cuanto al realismo de los costes de los proyectos por los que pide ayuda, ya que tendrá que justificarlos en los balances y el cierre del año.
También deciros a presentar una ficha de actividad para cada una de las diferentes actividades que incluya en su proyecto anual.
Como siempre, estamos a su disposición por si tiene alguna duda o necesita ayuda para llevar a cabo su solicitud. Puede dirigirse directamente al técnico responsable de su ámbito o nos puede llamar al teléfono 93 680 33 40, extensiones 1154, 1132, 1.146 o 1.225.
Puede presentar la documentación de la solicitud a partir de hoy y hasta el día 6 de abril de 2018, en la Oficina de Atención Ciudadana (en la calle Rubió i Ors, 2-4), de lunes a viernes, de 8: 30h a 15h.
Para cualquier duda y / o aclaración puede enviarnos un correo electrónico a la Oficina Administrativa del Área de Servicios a las Personas, en la dirección apb@molinsderei.cat.
documentación:
- Decreto de aprobación de la convocatoria
- bases Reguladoras
- Reglamento General
- 01 Modelo de solicitud general
- 02 Modelo de baremación entidad de ocio de infancia y juventud
- 03 Modelo de baremación actividades entidades de infancia y juventud
- 04 Modelo de baremación funcionamiento de entidades deportivas
-
Subvencions atorgades 2017
-
Descarregar document Subvencions 2017
-
Convocatoria de subvenciones 2017
-
Convocatòria de subvencions
a entidades y asociaciones de Molins de Rei para el 2017Uno de los objetivos principales del Ayuntamiento de Molins de Rei es el fomento y la promoción de la vida asociativa de la Villa y la difusión de todo tipo de actividades representativas del patrimonio cultural y social. Por ello el Ayuntamiento considera conveniente colaborar mediante el establecimiento de ayudas económicas a las entidades, asociaciones y colectivos sin ánimo de lucro de la vila.En este sentido se han aprobado y ponemos ya a su disposición, las bases reguladoras específicas para la concesión de ayudas a entidades y asociaciones sin ánimo de lucro de Molins de Rei para el ejercicio 2017, con el abanico de todas las líneas de subvención abiertas para este Ayuntamiento, junto con los modelos de la documentación que debe presentar para la solicitud.
Se recuerda que a la hora de presentar la documentación debe ser cuidadosos, sobre todo en cuanto al realismo de los costes de los proyectos por los que pide ayuda, ya que deberá justificar, en los balances y el cierre del año.
Como siempre, estamos a su disposición por si tiene alguna duda o necesita ayuda para llevar a cabo su solicitud. Puede dirigirse directamente al técnico responsable de su ámbito o nos puede llamar al teléfono 93 680 33 40, extensiones 1146 y 1225.
Puede presentar la documentación de la solicitud hasta el día 6 de marzo de 2017, en la Oficina de Atención Ciudadana (calle Rubió i Ors, 2-4), de lunes a jueves, de 8: 30h a 19h, y los viernes, de 8: 30h a 15h.
Para cualquier duda y / o aclaración pueden contactar con:
Área de Servicios a las Personas
T. 93 680 33 40 Ext. 1146/1225
a / e apb@molinsderei.cat o jsv@molinsderei.catDocumentación Relacionada: