• CA
  • ES
FacebookTwitterYouTubeInstagrammail
Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ayuntamiento

  • Cómo se organiza el Ayuntamiento?
  • Sede Electrónica
  • Legislación, documentación y estadísticas
  • Información económico-financiera
  • Comunicación y prensa
  • Transparencia
  • Contacta con el Ayuntamiento
  • Teléfonos de contacto

¿No encuentras lo que buscas?

Ayuntamiento de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Las 15 últimas páginas que vaya visitando nuestra web dejarán aquí un rastro de migas de pan. Si desea guardar alguna, pulse la chincheta y ésta quedará fija para la próxima vez que vuelva al sitio.

hombre / Servei d’atenció telefònica i telemàtica d’assessorament en habitatge

Servei d’atenció telefònica i telemàtica d’assessorament en habitatge

L’Ajuntament de Molins de Rei posa en funcionament un telèfon d’emergències i un correu electrònic per posar a disposició a la ciutadania tota la informació útil sobre habitatge: l’assessorament jurídic, mediació en contractes, ajudes disponibles… unificant les mesures de suport que l’Estat, de la Generalitat i locals en matèria de lloguer i hipoteques, arrel de l’entrada en vigor del REIAL DECRET LLEI 11/2020, de 31 de març, pel qual s’adopten mesures urgents complementàries en l’àmbit social i econòmic per fer front al COVID-19.

L’objectiu és oferir informació sobre les mesures que vagin apareixent  per part de les diferent administracions competents en relació a la matèria.

Atenció a persones afectades

L’Oficina habilitarà un telèfon d’emergències i correu electrònic específic per què la ciutadania es pugui posar en contacte per poder oferir-les-hi els serveis d’assessorament, mediació de contractes de lloguer, ja siguin de la borsa de mediació o entre particulars, i informació per ser beneficiaries d’ajudes al pagament de lloguer, avals o microcrèdits. Un cop que la Generalitat de Catalunya, mitjançant l’Agència de l’Habitatge, estableixi el procediment per les línees d’ajuts, l’Oficina d’habitatge tramitarà els expedients a les persones que puguin ser sol·licitants.

L’horari d’atenció al públic serà el següent:

– Dilluns a divendres 9,30-14 el tel. 93 680 37 39.

Per a assegurar la qualitat de la resposta, es recomana utilitzar el correu electrònic específic habitatgecovid@molinsderei.cat

El servei s’ofereix a partir de la col·laboració de l’Oficina d’Habitatge amb el Servei d’Atenció de serveis socials i l’Oficina d’atenció ciutadana.

En què et podem ajudar:

Tinc problemes per fer front al lloguer
  • Estudiem la teva situació per assessorar-te de totes les opcions disponibles i t’ajudem a mediar amb el propietari o gran tenidor per poder acollir-te a les mesures adoptades el Real Decret Llei 11/2020 consistents en una moratòria o una condonació del 50% durant 4 mesos.
  • Et facilitem models d’acords per poder deixar per escrit les mesures adoptades.
  • Informació de les condicions per accedir a les ajudes que s’estableixen en el mateix RDL i Ordre TMA/336/2020, de 9 d’abril, per la que substitueix i modifica els programes d’ajuda del Pla Estatal de Vivienda 2018-2021. S’ha de tenir en compte que serà l’Agència de l’Habitatge de Catalunya qui articularà les condicions i requisits d’aquestes ajudes i actualment no hi ha cap convocatòria oberta, en el moment que s’estableixin les condiciones es publicarà a la pàgina web de l’Ajuntament.
El meu contracte finalitza que puc fer?
  • T’ajudem a sol·licitar una pròrroga extraordinària de 6 mesos per aquells contractes de lloguer de l’habitatge habitual que finalitzin entre el dia 2 d’abril de 2020 i el dia en que hagin transcorregut 2 mesos des de que es posi fi a l’estat d’alarma. És d’obligat compliment pel propietari sota petició de l’arrendatari.
Tinc problemes per pagar la hipoteca
  • Assessorament i derivació al servei d’Ofideute de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya per ajudar-te als tràmits necessaris per sol·licitar una moratòria hipotecària establerta en el Reial Decret Llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19.
Tinc un desnonament o un llançament previst
  • Suspensió de procediment de desnonament i dels llançaments en cas de llars vulnerables sense alternativa habitacional durant un termini màxim de 6 mesos des del dia 2 d’abril de 2020, data de l’entrada en vigor del Reial decret llei 11/2020, de 31 de març.
Soc propietari i no em paguen el lloguer…
  • Assessorament i mediació per aplicar les mesures més convenients per ambdues parts i que tinguin el menor impacte possible.
  • Et facilitem models d’acords per poder deixar per escrit les mesures adoptades.

 

Enllaços d’interès de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya

  • Mesures Coronavirus SARS-CoV2
  • Preguntes freqüents

 

 

últimas noticias

  • El ple aprova el pressupost municipal de 2021 1 de marzo de 2021
  • Episodi de contaminació atmosfèrica per partícules PM10 26 de febrero de 2021
  • Presentat el Pressupost 2021, un pressupost que permet avançar sense deixar ningú enrere 25 de febrero de 2021
  • El Síndic de Greuges a Molins de Rei 24 de febrero de 2021
  • Valoració de l’impacte de la COVID-19 en els Serveis Socials municipals 24 de febrero de 2021

categorías noticias

  • Activitat econòmica
  • actualidad
  • Ayuntamiento
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educación y cultura
  • Deportes
  • formación
  • Habitatge
  • Información de servicio
  • Juventud e infancia
  • Medio ambiente
  • Movilidad
  • empleo
  • salud
  • seguridad
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @es
  • vía Pública

Comparte este contenido

Whatsapp share
  • Aviso legal
  • Accesibilidad
  • Política de Cookies
  • Protección de datos
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020a Ayuntamiento de Molins de Rei |
Pl. Cataluña, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40