FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Convenis
  • Contacta amb l’Ajuntament

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / El Cavall Picafort
21 de juliol de 2020

El Cavall Picafort

Què tal? com anem!! Aquesta setmana toca bellugar-se de nou! Com que fa tanta calor podeu fer la proposta de psicomotricitat tant a casa com en una piscina o al mar. La qüestió és moure diferents parts del cos i sentir-les.Us presentem un conte, “El cavall Picafort”, per treballar el to muscular, el moviment i les sensacions propioceptives a través de les dues lleis amb què es desenvolupa la motricitat: la llei cefalocaudal, és a dir, el domini, control i coordinació de les parts del cos des del cap fins als peus; i la llei proximodistal, que implica el domini previ del tronc i després de les parts més properes a aquest (braços i cames), fins a les parts més allunyades (els dits), de forma progressiva.

Així doncs, animeu-vos a seguir el galop del cavall del nostre conte i a imitar aquests moviments representats en diferents animals marins. Deixeu-vos sentir tot el cos amb alegria!

https://www.molinsderei.cat/wp-content/uploads/2020/07/Cavall-Picafort.mp4

 

MOVIMENTS CORPORALS.

Escalfeu bé que iniciem una sessió de psicomotricitat musical. Primerament us escrivim la lletra de la cançoneta que anirem utilitzant per iniciar cada moviment.

 CAVALL PICAFORT:

Cloc – Clic – Cloc

El meu cavall Negre

Cloc – Clic – Cloc

El meu cavall Blanc

 

Cloc – Clic – Cloc

Galopa galopa

Cloc – Clic – Cloc

Galopa i STOOP!

 

Quan el cavall Picafort es troba amb el peix observa que fa un moviment amb la boca com si llencés petons i després s’infla molt i molt. Intenteu vosaltres fer petons a l’aire i després ompliu les galtes amb tot l’aire possible.

https://www.molinsderei.cat/wp-content/uploads/2020/07/Peix.mp4

Continuem els moviments i ara us toca imitar una medusa, apaaa! Per fer aquest pas us heu de concentrar, pensar que sou una onada i moure el tronc de cap a peus amb un ‘vaivé’ imitant el mar.

https://www.molinsderei.cat/wp-content/uploads/2020/07/Medusa-SENSE-SO.mp4

Donem pas als braços i a les cames, si us trobeu més còmodes podeu posar-vos de bocaterrosa per fer moviments més marcats, però drets també estarà perfecte.

Estireu i plegueu les extremitats com si dibuixéssiu una rodona a l’aire.

https://www.molinsderei.cat/wp-content/uploads/2020/07/Tortuga-SENSE-SO.mp4

Per finalitzar i havent arribat a la part més llunyana del tronc, moveu els dits de les mans ràpidament com volent tocar un piano imaginari. I si sou molt atrevits i atrevides podeu provar de moure els ditets dels peus.

https://www.molinsderei.cat/wp-content/uploads/2020/07/Cavallet-de-Mar-SENSE-SO.mp4

ARA JA PODEU RESPIRAR I ESTIRAR TOT EL COS UNA MICA AMB EL RITME D’UNA ONADA.

GRÀCIES!

 

Últimes notícies

  • Dispositiu especial de prevenció d’incendis estiu 2022 27 de juny de 2022
  • Oberta la preinscripció als centres de formació d’adults 21 de juny de 2022
  • Dona el millor de tu, dona sang 20 de juny de 2022
  • La Diputació de Barcelona coneix el projecte del Palau Requesens de Molins de Rei 16 de juny de 2022
  • Alerta per onada de calor: Episodi d’altes temperatures 15 de juny de 2022

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament