• CA
  • ES
TwitterYouTubeMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Som Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Seu Electrònica
  • Legislació, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Transparència
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Telèfons de contacte

No hi ha pots trobar el que busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Visites de Pàgines

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Presentat l’informe d’accions fetes des de l’inici de la pandèmia
16 de juny de 2020

Presentat l’informe d’accions fetes des de l’inici de la pandèmia

El consistori de Molins de Rei detalla, amb un informe de 57 pàgines, totes i cadascuna de les accions o mesures adoptades per tots els departaments o àrees de l’entitat local des de la declaració de l’estat d’alarma i fins a l’acabament de la  fase 0 de la crisi de la COVID-19.

L’Ajuntament de Molins de Rei presenta avui públicament un informe on es detallen cadascuna de les accions o mesures adoptades, des de la declaració de l’estat d’alarma fins a l’acabament de la fase 0 de la crisi de la COVID-19, el passat dia 24 de maig. L’informe s’ha organitzat seguint l’estructura interna de l’Ajuntament, i per tant, es pot trobar la informació  agrupada per les àrees d’alcaldia, serveis centrals i economia, serveis a les persones, desenvolupament estratègic de la vila i sostenibilitat i territori.

Cal destacar els esforços emprats per l’entitat local i els seus treballadors en reforçar les  polítiques d’atenció a la ciutadania més vulnerable a la COVID-19, de manera especial la gent gran, o bé en la intensificació comunicativa de l’Ajuntament amb l’afany de transmetre informació veraç, oficial i contrastada de manera constant a la ciutadania.  La publicació d’aquest informe es una acció més en la transmissió d’informació a la ciutadania, per reforçar la transparència i el retiment de comptes des del govern municipal.

Cal, més a més, mencionar que durant aquest període de temps, es va garantir la gestió operativa de l’Ajuntament a través de la implementació de les eines necessàries per al treball telemàtic i l’atenció telefònica.

El primer esborrany d’aquest informe fou presentat a reunió de portaveus el passat 27 de maig, pocs dies després de començar la fase 1 a la nostra vila. La darrera versió, i pendent de correcció lingüística, fou enviada als portaveus el passat 9 de juny, i avui, 16 de juny, l’informe ja és públic i pot ser consultat per al conjunt de tota la ciutadania.

  • Descarregar informe en format PDF

 

 

 

Últimes notícies

  • Reposició de nou arbrat viari: Un Molins de Rei més sostenible 14 de gener de 2021
  • L’Ajuntament fomenta la mobilitat sostenible amb una línia d’ajuts 12 de gener de 2021
  • Forma’t: Curs d’activitats de gestió administrativa 12 de gener de 2021
  • Activitat física a l’aire lliure a Molins de Rei 12 de gener de 2021
  • El Trencaclosques es trasllada al carrer Sant Isidre 11 de gener de 2021

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Salut
  • Seguretat
  • Solidaritat i cooperació
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Comparteix aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40