Web oficial de l'Ajuntament de Molins de Rei

Seccions destacades:

Cerca i troba:

Tota la web
Tràmits i gestions

Recorregut per arribar a aquesta pàgina:

Inici > Viure Molins de Rei > Agenda > Agenda d'activitats 2010 > Activitats juny > El documental del mes - El poder de la palabra

El documental del mes - El poder de la palabra

4 jun



Documental dirigit l'any 2009 per Francisco Hervé (Xile). VO en castellà.

Sinopsi: Hardy Vallejos es guanya la vida venent tota classe d'objectes barats enmig del caos groc dels busos del Santiago de Xile de 2005. Quan el govern anuncia la intenció de prohibir aquesta activitat per transformar la imatge de la ciutat, Hardy i els seus col·legues organitzen el major sindicat actiu de Santiago. Més de dos mil treballadors s'uniran per conservar el seu lloc al nou sistema de transports, i aviat veuran que l'única manera d'aconseguir que els escoltin és incorporant al seu ofici les armes de la modernitat: han de dur un uniforme, crear una imatge corporativa, i aprendre a vendre les seves demandes gremials de manera emotiva i convincent. Una història única de conscienciació professional col·lectiva i, a la vegada, un retrat ple d'humor d'aquesta ciutat xilena i els seus habitants.

  • Lloc: Joventut Catòlica - La Peni (pl. de Mercè Rodoreda, 1)
  • Horari: 22 h
  • Organitzador: Joventut Catòlica amb la col·laboració de l'Ajuntament de Molins de Rei
  • Correu electrònic: infoSPAMFILTER@eldocumentaldelmes.com
  • Web: http://www.eldocumentaldelmes.com
  • Observacions: Preu: 3 €, general. Socis La Peni, gratuït. Descompte 2X1 entrades amb el carnet de la Biblioteca Pau Vila. 2 €, membres TresC.


[<] Tornar enrere

Seccions principals:

Calendari d'activitats i esdeveniments:


Mes anterior   Maig  2012  mes següent
dl dt dc dj dv ds dg
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Cercador Administració Oberta de Catalunya


Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC