25.05.2009

Nova edició de les Aules d’Estudi

L’objectiu és facilitar als estudiants un espai on poder preparar els seus exàmens durant la recta final del curs.

L’Ajuntament de Molins de Rei, mitjançant la Regidoria d’Emancipació Juvenil, organitza les aules d’estudi a la Biblioteca Pau Vila, adreçades a joves estudiants més grans de 18 anys. L’objectiu és facilitar als estudiants un espai on poder preparar els seus exàmens durant la recta final del curs.

Per tal de garantir un espai idoni per a l’estudi, els usuaris de les aules han derespectar el silenci, les normes bàsiques de convivència i tenir cura del material bibliotecari.

Durant l’horari establert per dur a terme les aules d’estudi, els serveis de la Biblioteca com el préstec de llibres, els PC, els vídeos i els cd, no estan disponibles.

Horari de les Aules d’Estudi des del 25 de maig al 5 juliol de 2009:

- dilluns, dimecres i divendres, de 9 h a 14 h

- dissabtes, de 16 a 1 h

- diumenges, de 16 a 22 h

Podeu trobar més informació si us adreceu al Punt Jove (av. de València, 21) de 17 a 20 h i els dimecres, de 10 a 14 h, o trucant al telèfon 93 668 54 52.

eZ publish™ copyright © 1999-2012 eZ systems as