06.07.2009
Aquests treballs estan coordinats pel consultor Sr. David Rosselló, de l’empresa Nexe Cultural SL, i constaran de diverses actuacions (visita als diferents equipaments i reunions de treball amb tècnics de l’Ajuntament, persones i entitats de la vila) i permetran l’obtenció d’un document definitiu, cap a final de novembre, que, posteriorment, haurà de ser aprovat pel Ple de l’Ajuntament.
El Regidor de Cultura, Jordi Romeu, ha posat de manifest la importància de disposar d’un instrument d’aquestes característiques en un moment en què l’impuls que s’està donant a importants projectes culturals assenyala la rellevància de la política del Govern municipal en aquest àmbit: s’estan duent a terme les obres de reforma i millora de la Sala Gòtica, s’han d’iniciar al mes de setembre les obres de la Federació Obrera, ja s’ha encarregat la redacció del nou projecte de centre cultural amb biblioteca a la plaça de la llibertat i s’està treballant molt intensament en l’avantprojecte del nou Museu Municipal.
L’alcalde, Ivan Arcas, ha manifestat que el Pla d’Equipaments Culturals de Molins de Rei donarà continuïtat, en l’apartat cultural, al Pla d’Equipaments que l’Ajuntament de Molins de Rei va aprovar en el darrer mandat municipal.
Febrer
2012
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cercador Administració Oberta de Catalunya |
|