08.07.2008
Oberta la inscripció per als pisos amb protecció oficial per a gent gran a Molins de Rei
En total hi haurà 36 habitatges de lloguer al carrer de Rubió i Ors
L’Institut Català del Sòl està construint un edifici d’habitatges amb protecció oficial, en règim d’arrendament, al carrer de Rubió i Ors, 2-4, en un solar de 700 m2 cedit per l’Ajuntament de Molins de Rei. Les condicions bàsiques per sol·licitar un d’aquests pisos és ser de nacionalitat espanyola o tenir el permís de residència vigent; estar empadronat a Molins de Rei amb una antiguitat de tres anys, i tenir més de 60 anys i ser pensionista, o més gran de 65 anys. Les bases, que es poden consultar al web de l’Ajuntament, especifiquen les altres condicions que hauran de reunir els candidats, com la composició de la unitat de convivència, els ingressos màxims i mínims, o tenir en propietat un altre habitatge, entre d’altres.
En total, es faran 36 pisos que tindran uns 40 m2 i el lloguer mensual oscil·larà entre els 200 i els 240 euros. A la planta baixa de l’edifici hi haurà 5 habitatges i un equipament públic; el primer pis i el segon tindran 11 habitatges cadascun, i a la tercera planta es construiran 9 habitatges més. Un dels habitatges de la planta baixa és adaptat per a persones amb mobilitat reduïda. L’edifici encara s’està construint i es preveu que les obres finalitzin a principi del 2009.
Les sol·licituds es poden presentar fins al 30 de setembre. Del 4 al 22 d’agost l’Oficina Municipal d’Habitatge estarà tancada, però els sol·licitants podran adreçar-se igualment a l’Ajuntament.
Oficina Municipal d’Habitatge
Pl. del Mercat, 3
Horari: de dilluns a divendres, de 10 a 13 h
Servei d’Atenció Municipal
Pl. de Catalunya, 1
Horari: de dilluns a dijous, de 8 a 20 h
Divendres, de 8 a 15 h
Maig
2012
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cercador Administració Oberta de Catalunya |
|