12.06.2008
Durant l’acte es lliuraran els certificats d’aprofitament a l’alumnat del curs d’Auxiliar de Comerç i Atenció al Públic i al del curs d’Auxiliar de Cuina i Serveis de Restauració. A més, l’alumnat d’aquest curs oferirà uns aperitius i còctels realitzats i servits per ells mateixos.
Aquest any se celebra especialment el fet que s’han presentat 16 alumnes a les Proves d’Accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà, un 93% dels quals ha passat les proves.
El Projecte ESO-SEFED ja va celebrar la seva cloenda
El passat 2 de juny es va celebrar l’acte de cloenda del Projecte ESO-SEFED a Ca n’Ametller.
Durant l’acte, els alumnes van preparar una projecció en la qual ells mateixos explicaven la seva experiència en el programa i la seva participació a la xarxa de simulació amb altres programes similars, i la participació en una fira d’empreses simulades. Al final de l’acte es van lliurar els diplomes de participació al programa.
Van participar a l’acte 39 alumnes: 16 de l’IES Bernat el Ferrer, 17 de l’IES Lluís de Requesens i 6 del Col·legi Sant Miquel.
Molins de Rei, 12 de juny de 2008
Maig
2012
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cercador Administració Oberta de Catalunya |
|