23.07.2008
La victòria l’ha va aconseguir la segona formació que presentava l’equip preparat per Eduard Català i van estar a punt d’aconseguir el doblet, amb la victòria de les dues formacions que competien: Suzuki Català 1 i Suzuki Català 2.
Tot l’equip, format per unes 40 persones, va ser present a la recepció i el Regidor d’Esports, Víctor Puntas, en el seu parlament, va destacar precisament la importància del treball d’equip, element clau en una victòria d’aquestes característiques. Per la seva part, l’Alcalde, el Sr. Ivan Arcas, va encoratjar-los a continuar amb el mateix entusiasme.
L’equip compta amb el suport de l’entitat Grup Motor Molins de Rei, que de manera desinteressada s’encarrega de la infraestructura i la logística. Qüestions com els cronometratges, l’alimentació, etc., són essencials i bàsiques en l’obtenció del triomf i resultarien molt costoses d’aconseguir per altres mitjans.
La moto, una Suzuki GSX-R 1000, va poder ser admirada per tots els seguidors de l’equip durant les dues hores que va durar l’acte, i les fotografies amb el trofeu i la moto van sovintejar entre els assistents i afeccionats.
L’equip Suzuki Català va guanyar aquesta competició anteriorment els anys 2003, 2005 i 2006.
Maig
2012
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cercador Administració Oberta de Catalunya |
|