03.05.2007
L’Ajuntament de Molins de Rei i Obra Social Caja Madrid han signat avui dijous 3 de maig un conveni mitjançant el qual Obra Social Caja Madrid cedeix un vehicle amb finalitats mediambientals i de protecció civil valorat en 35.000€ a Molins de Rei. La signatura ha estat a l’Ajuntament de la vila i ha comptat amb l’assistència de l’alcalde, Ivan Arcas i Blanch, així com Armando Canillas Romera, director d’oficina de Caja Madrid.
Amb aquest nou vehicle Molins de Rei ciutat disposarà d’un millor servei de protecció civil per oferir als seus ciutadans.
Aquest projecte s’emmarca dins la Convocatòria d’Ajuts que Obra Social Caja Madrid atorga anualment i que en el seu conjunt beneficiarà més de 475.000 persones de forma directa i indirecta a Catalunya, amb un total de 159 projectes adreçats a diverses entitats socials sense ànim de lucre.
La subvenció de vehicles civils és una de las accions socials habituals que Caja Madrid ve desenvolupant en el si de la seva Obra Social. Durant el 2006 es van aprovar tant l’adquisició com l’adequació de vehicles a diverses ciutats com Pamplona, Sevilla, Las Palmas, Madrid (4), Lleida, Córdoba, Málaga, Sant Cugat del Vallès, Molins de Rei i Blanes.
Obra Social Caja Madrid ha concedit 5’5 milions d’euros durant el 2006 a diverses entitats que atenen a col·lectius socials a Catalunya. Aquestes ajudes permeten impulsar 159 projectes.
Maig
2012
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cercador Administració Oberta de Catalunya |
|